Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 17:58   #78
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin off] Den boka som har gjort størst inntrykk på deg?

Som voksen: "Farvel til våpnene" av Hemingway. For meg var den så sterk at jeg husker jeg tenkte at: "Det går ikke an å leve uten å ha mistet noe hvis du ikke leser Hemingway" Litt morsomt, jeg også skjønte jo godt at det går ann å ha et helt flott og fullverdig liv uten å lese noe av ham - jeg hadde jo selv levd bra før. Men det var det jeg tenkte da, at dette er så verdifullt at det er umistelig. Har leste flere av han siden, og er litt Hamingway turist: Leste "Og solen går sin gang" i Pampelona og begynte på "A movable feast" i Paris.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat