Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-20, 07:42   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.001
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg har tidligere jobbet i en bedrift hvor det var fri i påska - uten å bruke verken feriedager eller avspasering. Men nå jobber jeg et sted hvor jeg veldig lett for altfor mye avspaseringstid (altså; det er mye å gjøre).

Så tanken var å ta fri i form av avspasering i påska. Da tar de fleste andre også fri og det passer dermed ganske greit. Men i år er det jo fullt mulig at litt færre tar fri, og da er det kanskje greit nok å være på jobb? Altså er det ikke bestemt hva vi gjør enda. Vi blir naturlig nok hjemme uansett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat