Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-19, 22:01   #25
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Opptak og karakterer

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Tror kanskje ikke det dreier seg om fordommer... Hvis jeg ser på de av mine tidligere elever som har blitt leger etter studier i Tsjekkia og Slovakia, må jeg si at jeg aldri i verden ville hatt dem som min lege. Det er elever med snitt nede på 2-tallet, gjerne kombinert med rimelig slett innsats og holdning.

En jeg har jobbet med mente jeg måtte ha betalt for mye, da jeg betalte 100 kr for 20 lodd som kostet 5 kr per stk, til inntekt for avdelingens julebord. Jeg forsikret henne om at jeg ikke var bekymret, men hun dro fram kalkulator-appen på mobilen.
Kan få en til å lure Hun studerte i Øst-Europa.

Jaja, jeg jobber uansett tett innpå en annen person som er lur nok, men som ikke klarer å ta avgjørelser/ansvar. Hun har studert i Norge og er praktisktalt udugelig i den jobben hun på besynderlig vis har fått . For meg er det en gåte.

Men når det er sagt tror jeg at å drive med utstrakt testing av unge mennesker i forbindelse med inntak til utdanningsløp som er lange og krevende har lite for seg - håpet er vel at en utvikler seg personlig så vel som faglig i løpet av alle de årene?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat