Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-19, 23:18   #26
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Opptak og karakterer

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

En jeg har jobbet med mente jeg måtte ha betalt for mye, da jeg betalte 100 kr for 20 lodd som kostet 5 kr per stk, til inntekt for avdelingens julebord. Jeg forsikret henne om at jeg ikke var bekymret, men hun dro fram kalkulator-appen på mobilen.
Kan få en til å lure Hun studerte i Øst-Europa.

Jaja, jeg jobber uansett tett innpå en annen person som er lur nok, men som ikke klarer å ta avgjørelser/ansvar. Hun har studert i Norge og er praktisktalt udugelig i den jobben hun på besynderlig vis har fått . For meg er det en gåte.

Men når det er sagt tror jeg at å drive med utstrakt testing av unge mennesker i forbindelse med inntak til utdanningsløp som er lange og krevende har lite for seg - håpet er vel at en utvikler seg personlig så vel som faglig i løpet av alle de årene?

Hehe, legen til sønnen vår var ikke enig i min beregning i hvor mye insulin han trengte å få skrevet ut på resepten sin, og endte med å skrive ut 1/4 av det han trengte for et år. Det å regne om fra enheter til ml, og så over i antall ml i hver pakke ble for vanskelig. Og enda vanskeligere ble det når jeg stod på mitt om hvor mye han trengte, for han kunne jo heller ikke innrømme at han tok feil. (ikke utdannet i Norge nei)

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat