Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 20:49   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.373
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har et hotell å anbefale, i Barcelona?

Hei, vi har vært mange ganger i Barcelona, men akkurat nå er jeg trett og sliten og husker ikke et enest navn. Sist gang bodde vi på et helt ok hotel på La Rambla og det var ok pris for å være Barcelona. Jeg tror at jeg brukte www.hotels.com for å finne bra hotell og så søkte jeg på hotellet og bestilte direkte hos dem (så slipper man det som www.hotels.com tar betalt).

Om dere ikke bor sentralt anbefaler jeg at det ikke er alt for langt til metroen. Metroen fungerer veldig bra og går som regel ca hvert 5. minutt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat