Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-08, 22:55   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Meglerprovisjon vs. fast pris?

Er det noen som har peiling på dette?
Vi har fått tilbud på salg av bolig fra megler med 3.75 %(!) provisjon. Veldig overbevisende tilbud da, og megler har stor tro på huset vårt.
Men vi fikk ikke info om at vi alternativt kunne gjøre det til timespris og hva timesprisen evt. var.

Dette har vi jo krav på iflg. nye forskrifter pr 1.1.08 - noe jeg ikke visste før _etter_ at megleren hadde vært her (og jeg leste om det på internett)

Men...hva tar meglere i timespris sånn ca? Og hvor mange timer jobber de for et hussalg?
Det er lite info å finne på nettet som sier noe om priser etter 1.1.08 - det jeg finner av sammenligninger mellom meglere er fra tidligere år.
Og nå har vi forsåvidt funnet noen vi liker - jeg vet ikke om jeg gidder lete så veldig mye mer...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat