Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-17, 23:40   #19
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør det selges spill som "politisk ukorrekt "?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har spilt dette spillet mange ganger, men på engelsk. Nå har jo ikke jeg sett alle kortene, men de virker mindre drøye i den versjonen. Det er klart at det er særdeles politisk ukorrekt, og det er det som er forløsende med det.

Jeg hadde aldri spilt dette med en attenåring. Det krever en moden form for skikkelig barnslig humor.

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vi har Cards against humanity. Jeg synes det er hysterisk morsomt i rette gjengen.

Men det er jo ikke snakk om at Knotten får tilgang til det.

Jeg har spilt begge variantene og det er stor forskjell. I Cards against humanity er det mer lagt opp til at dine kombinasjoner skal bli politisk ukorrekt. I den norske varianten er kortene i seg selv mer utbroderende. Fikk litt følelse av at det har vært umodne ungdommer som har vært satt til å lage en del av kortene.

Cards Against Humanity synes jeg er hysterisk morsomt med rette folka. Politisk ukorrekt synes jeg ble mer platt og tåpelig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat