Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-08, 19:22   #24
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.789
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnemat før i tida

Jeg ble ammet til jeg var fire måneder, da måtte mamma gi tapt selv om hun gjerne skulle ha ammet lenger. Jeg fikk (så vidt jeg vet) grøt fra tre måneders alder og ellers kun vegetarisk kosthold til jeg var ganske stor. Jeg vet ikke når kumelk ble introdusert, men jeg vet at jeg fikk mme ganske lenge. Mamma verken røyket eller drakk før, under eller etter svangerskapet og mamma og pappa tillot aldri røyking inne. Hun hadde dessuten satt seg godt inn i hva som var anbedfalt spedbarnskosthold, så jeg antar at hun fulgte datidens retningslinjer ganske nøye.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat