Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-13, 13:10   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende "torrenttråder"

Det er jo flere moderatorer som innrømmer å laste ned ulovlig, så jeg skjønner ikke at det skal være noe problematisk ved et slikt utsagn.

Jeg synes heller ikke det er problematisk at moderatorer på FP (fortsatt) driver med ulovlig nedlasting eller som privatpersoner forsvarer praksisen om å gjøre det; jeg synes ikke moderatorene som privatpersoner trenger å rette seg etter FPs regler annet enn når de er på FP, og jeg synes ikke de trenger å ha private meninger som er i tråd med forumets rettningslinjer heller. Det er helt greit at vi har moderatorer som på den ene siden tar til ordet for at det er greit å laste ned film og musikk ulovlig, og som på den andre siden sletter tråder der brukere opplæres i hvordan dette kan gjøres.

Moderatorerer på FP skal selvagt ikke spre (ulovlig) torrentinformasjon eller oppfordre til nedlasting av ulovlig fildeling på FP, men det skal jo heller ingen andre på FP gjøre lenger, så det er jo helt greit skuring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat