Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-18, 09:28   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinoff] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har ikke lest 50 shades, men husker jeg leste Da Vinci-koden av samme grunn. Og ble skuffet.

Ja, den leste jeg også. Og ble ikke skuffet, for jeg hadde ikke så høye forventninger. Men syns den var grei tidtrøyte. Virkelig ikke stor litteratur, men ikke provoserende fjern slik 50 shades var.

Sånn bortsett fra den syns jeg det er vanskelig å si hvilken bok som har gkítt dårligst inntrykk. Det handler jo ofte om at forventningene ikke står i samsvar til hva man får. Så med Cohelo ble jeg ikke så provosert, selv om jeg virkelig har undret meg over dem som mener det er stor litteratur. Dan VInci-koden greide å fenge meg såpass fordi den snakket om kunst og arkitektur, tror jeg, så selv om den på et vis var en gjesp forventet jeg ikke stort. Det gjorde jeg jo heller ikke av 50 shades, altså, men der ble jeg provosert til tross for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat