Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-16, 19:59   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iHerb og faktisk miljøgevinst?

Vel, når det gjelder soya så er det jo kjøtt som står for 90-95 % av soyaen som dyrkes (som altså går til dyrefor). Den soyaen veggiser (og faktisk også kjøttiser, er ikke bare veggiser som spiser soya) spiser dyrkes som regel i Europa, i hvert fall gjelder det de største produsentene som feks. Anamma og Hälsans Kök. Så det er jo kjøttspisere som altså konsumerer regnskogssoya for det meste.

Jeg bestiller kun ting fra iHerb jeg ikke får tak i her hjemme eller jeg ikke har råd til her hjemme pga blodpriser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat