Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-16, 09:50   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iHerb og faktisk miljøgevinst?

Det er jo mange ting som unngås å nevnes i den artikkelen når det gjelder kjøtt og miljø, hva med feks. vann? Det krever jo rundt 15.000 liter vann å produsere ETT kilo biff, det er jo i hvert fall en ting man kan ta med i betraktningen. I tillegg til jordarealet som kreves for å produsere kjøtt i forhold til feks ris og poteter, eller bønner for den saks skyld. Jeg er ikke noen moralist, det har jeg ikke vært på mange år, kjenner jeg bryr meg mindre og mindre om hva andre gjør og mer og mer om hva jeg selv og min familie gjør, men jeg mener det er ganske problematisk at de fleste spiser så mye kjøtt som de gjør i dag, av flere årsaker. Det er jo winwin for egentlig _alle_ å senke forbruket ganske mye.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat