Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 07:52   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løping: Hvor mye betyr alder?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men kjære, å løpe på glatta er jo veldig annerledes enn på godt føre! Veldig imponert av at du kom under 20 minutter på det føret, det er jo rått!

Er det? Guri, nå ble jeg glad!

Det var glatt ja, men ikke speilglatt hele tiden, det meste var snø som var trampet så hardt at det ble glatt, og noe var is. Men tror nok ikke at jeg hadde klart bedre enn 18 min på vanlig føre, altså. Tiden vil vise. Jeg var ikke veldig langt unna toppfarten min på den distansen, jeg presset meg mer enn vanlig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat