Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-18, 23:16   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du mye til barn og/eller voksne som er psykisk utviklingshemmete?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, dette er en mulighet jeg ikke har tenkt på, at de kanskje er på færre skoler. Jeg vet feks at de samler opp fremmedspråklige elever på enkelte skoler ("mottaksskoler" - er usikker på om det er en offisiell benevnelse på skolene)

Det er offisiell benevnelse, barna mine går på en slik. En annen skole i bydelen har ressurssenter for barn med autisme, og enda en annen har ressurssenter for psykisk utviklingshemmede. Så mine barn er mye i kontakt med fremmedspråklige barn, flere enn det som er bosatt i skolekretsen, og i svært liten grad med barn med psykisk utviklingshemminger eller andre spesielle behov, ut over det som dekkes opp med spesialpedagog i vanlige klasser.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat