Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-19, 13:48   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Jeg har ei på 3, en på 8 og ei på 16. Det er noe HELE tiden! Innimellom følger jeg at jeg eksisterer kun i kraft av å være til nytte for noen.

Jeg er også her. Jeg har barn på 3,8 og 13 år, og det er et evig race, rett og slett.
Jeg liker jobben godt og selv om det er travelt og jeg ofte jobber om kvelden også, gir det påfyll, stort sett.
Ellers er jeg kjempeglad de morgenene jeg rekker å drikke kaffe og spise alene ved frokostbordet. Det hender det går om minstemann sover til nærmere 7.
Vi har mange fine turer med barna, og det synes jeg gir påfyll. Det gir ikke påfyll å bygge togbane eller leke med dinosaurer, men en god samtale med en av barna, en fin tv-kveld med eldste, en kosestund med yngste; det liker jeg.
Når jeg får til trening, er det god påfyll, men det er logistikkmessig ikke alltid lett. Så liker jeg å gå ut med venner, og prøver få til det en gang i måneden i alle fall.

Jeg synes også det gir påfyll at vi greier å få til ordentlige helgefrokoster nesten hver eneste lørdag og søndag, med ekstra god mat og god tid.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat