Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-19, 21:53   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Altså - jeg mener selvsagt at alle skal bidra mer til fellesskapet - ikke bare jeg. Jeg går ut fra at veldig mange her inne, feks, ville ha kunnet betale noen tusenlapper med i året i skatt uten at de sultet eller ikke kunne oppfylle forpliktelsene sine. Jeg liker velferdssamfunnet. Jeg liker at man ikke står i fare for å gå konk når man får en alvorlig sykdom. Jeg liker at det er et sikkerhetsnett for de som kommer skjevt ut i livet. Jeg er villig til å betale for det - så lenge vi alle deler på det og ikke lurer oss unna.

Jeg liker å leve i en velferdsstat.

https://www.faktisk.no/faktasjekker/...rp-i-regjering

Jepp. Jeg betaler gjerne litt mer i skatt for å opprettholde velferdsstaten. Jeg syns det er tullete med den lille skatteletten jeg har fått, og enda mer tullete at min rike svoger har fått lette så det monner, og det syns han heldigvis selv også.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat