Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-19, 09:51   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hvis norske skatteytere oppriktig føler at de skatter for lite, og at eventuell lettelse av egen familieøkonomi bare er tull, kan de enkelt bidra og overføre den ekstra summen til kontoen som skatteetaten tilbyr. Hvis man velger å IKKE gjøre det, burde man da egentlig snakke om høyt om at man gjerne bidrar med MER Hele velferdsstaten er jo grunnlagt på at man bidrar etter evne, uavhengig av hva alle andre vil eller kan gjøre.

Det der syns jeg er tullete argumentasjon. Jeg syns ikke jeg personlig skatter for lite i forhold til andre, jeg syns skatteletter tilsvarende ca 1000 i året til oss som tjener helt greit er bare tull, og utgjør ikke noe til eller fra på økonomien min. Jeg bidrar gjerne mer gjennom en høyere beskatning generelt, men ikke som enkeltperson når Rikard Rikesen som kunne betalt adskillig mer får langt flere penger mellom hendene under denne regjeringens skattepolitikk.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat