Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-19, 10:02   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

https://www.aftenbladet.no/meninger/...helt-pa-jordet

Stavanger Aftenblad går ut og mener at mobbingen av Ropstad må stoppes.

1) Han fikk KrF med seg, mot Hareide, for å endre abortloven.
2) Han fikk ikke endret abortloven
3) KrF gikk til valg på ikke å gå i regjering med FrP.

Jeg tenker at her er det tre punkter som Ropstad bør tåle kritikk for. Å kalle kritikken for mobbing, synes jeg er - ja, hva skal jeg si? over grensen. Såpass bør man (Ropstad) tåle når han kaster lederen i partiet sitt.

Det er jo blitt en greie i samfunnet at folk hevder at helt berettiget kritikk er mobbing. Det hyles opp om hat når folk retter oppmerksomheten mot ting som er riv ruskende gale.

Jeg tenker at vi MÅ kunne ha en samfunnsdebatt det man kritiserer sak - og så kan man holde seg for god til slemme personkarakteristikker.

Jeg synes Ropstads argumentasjon og totale prinsippløshet må kunne snakkes om.

Og så tenker jeg at alle politiske partier bør gå noen runder FØR neste valg slik at velgerne vet hvilke andre partier de også setter i posisjon når de stemmer på sitt utvalgte parti.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat