Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-19, 10:37   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen

Jeg syns egentlig ikke at det er tvillingabort som er problemet her. Personlig er jeg ikke helt for tvillingabort. Men det er måten det drives politikk på. Det er uverdig å diskutere abort og familiepolitikk på den måten Ropstad har gjort. Han har ikke giddet å satt seg inn i saken, og kommer med den ene sleivete og uriktige kommentaren etter den andre. Familiepolitikk for andre enn gjennomsnittsfamilien er så lite interessant for ham at han har ikke giddet å satt seg inn i det. Grunnene til at kvinner velger abort er så lite viktig for ham at han ikke har giddet å satt seg inn i det.

Jeg syns det er unødvendig å kalle ham mørkemann, ikke så mye fordi jeg har en formening om at han ikke er det, men fordi jeg syns det ødelegger debatten og polariserer den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat