Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 13:42   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Husker vagt bilder fra leiligheten deres, den hadde vært midt i blinken ja! Også fire stk. månedskort og ferdig med det, bliss!! Jeg er så vaksinert mot bilkjøring at jeg har ikke ord. Men det er klart tre timer pendling hver dag, litt over fire om jeg tar buss, det kjennes. Og det er fortsatt maaange år igjen å jobbe.

Ulempen med vår leilighet er at soverommene er litt i minste laget for tenåringene, i hvert fall i kombinasjon med at det bare er én oppholdssone. Men vi kan bygge om litt og få en tv-stue-sone i andre etasje, da ville nok mye være gjort, tror jeg. (Men det strider mot ikke-noe-vedlikehold-prinsippet, da!)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat