Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 18:34   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Vi flyttet oss nedover i areal for noen år siden, fra stor enebolig med hage til praktisk, ny og romslig tomannsbolig. Det er fantastisk å bo i noe nytt som ikke vil trenge oppussing og vedlikehold på en god del år.

Alt det rine skriver er grunnen til at vi fremdeles bor her vi bor og muligens blir boende. Eldste på 25 flyttet ut «på ordentlig» i sommer, før det har han bodd borte på studenthybel og hatt barndomshjemmet som base i alle ferier. Nå er han etablert med kjæreste som er to år eldre, og jeg vil ikke bli overrasket om det kommer barnebarn om noen år. De planlegger å flytte til hennes hjemby, og jeg vil jo gjerne ha plass til at de kan komme her også. Mellomste på snart 20 har begynt på samme løpet som broren, og før hun også får sitt eget hjem vil dette være hjemme for henne.

Vi bor nær min jobb, mannen har en time pendling hver vei. På sikt ender vi kanskje opp med en liten leilighet som «hytte» i sentrum, og med huset vårt som hovedbase.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat