Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-19, 09:20   #43
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påfyll i hverdagen

Med små barn var søvn og alenetid viktig. Hendte jeg la meg samtidig med ungene i 7-8-tida, leste litt og la meg til å sove. Trengte det virkelig, en periode, og var bra for den påfølgende dagen. Var også bra for oss å invitere venner av barna hjem til oss etter bhg/ skole, på (enkel) middag og lek, kveldsmat og henting ikke så lenge før leggetid. Da ble det noen faste vi gjorde det med, og barnet ble bedt tilbake. To goder: barnet var aktivisert med en venn hjemme hos oss, og ble av og til bedt bort, så man hadde etpar timer fri. Vinnvinn for alle. Da de ble litt større, var det digg å gå på kino. Trengte ikke se filmen, bare lukke øynene litt. Bare pass for snorking på 3D- film med briller...

Ut over det, er det deilig å gå tur, trenger ikke være langt (bort) og å være med venner. Ikke så ofte, men betydningsfullt. Har også noen frivillige organisasjoner jeg er med i for eget påfyll. Bla Odd Fellow, som er pustehull i hverdagen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat