Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-19, 11:25   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er veldig dårlig på "psykologisk spill" og for meg virker det også totalt ulogisk at folk hopper av fordi de tror vi har mer penger enn dem. Hvis man vil ha en leilighet, henger man vel med til man ikke kan mer?

Ja, man gjør det. Jeg ble helt koko av budrunder. Vi var med i et par, og det var noen som prøvde seg på noen sånne "ooh, vi hopper skikkelig høyt for da tror folk vi har masse å gå på" og dem lo vi rått av. Eneste som skjedde var at de måtte betale en halv mill mer for leiligheten enn kanskje nødvendig. Det viste seg jo som regel at det var alt de hadde, også fortsatte budkrigen uten dem.

Megler prøvde en gang å påstå at min motbudgiver hadde utpsyket meg ved å legge inn et bud rett før fristen gikk ut. Jeg bare "eh, nei. Det gjør jo ingen forskjell, jeg var bare tom for penger".

Om dere satser på forkjøp, skriv dere uansett på lista, for da får dere hele budgivingen realtime og kan følge med.

Jeg liker Kalbakken! De har bad, hyggelige folk og en INNMARI god indisk. Husk å se på fellesgjelda også da, den må du regne inn i prisen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat