Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-19, 16:28   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sofa som oser parfyme...

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sett den ut og la den stå ute i noen dager.

Det går ikke. Vi fikk den opp på loftstua med mye slit og strev, og der skal den få stå gitt... 😂

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kjør en runde til med rens, og sett den eventuelt også ut til lufting et par dager.

Ja, jeg skal ta en runde til med rens. Det trengs, for den var rimelig skitten. Og så kan vi lukke døra der den står og lufte skikkelig ut der oppe.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Oi! Hva ER det med noen folk og parfyme? Jeg kunne aldri beholdt sofaen, da jeg reagerer på parfyme og blir dårlig.

(Jeg har begynt å pendle og ta tog, og noen dager må jeg rett og slett flytte meg fordi det setter seg noen ved siden av meg som har badet i parfyme på morgenen. Jeg forstår det bare ikke, at det ikke går an å tenke på andre på et stappfullt morgentog)

Jeg bruker litt parfyme selv, men aldri opplevd at det setter seg i møbler og slikt. Må jo være vanvittige mengder hun har sprayet på seg...

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Kan ozonbehandling funke? Det er iallfall overraskende effektivt mot en del andre lukter.

Det noteres! Skal ta en rens til og se om det ble bedre, hvis ikke må dette testes ut!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat