Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-17, 09:06   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen blottet seg for deg på internett? Eller overskredet andre seksuelle gren

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har en del "hello beautiful" i "annet innboksen" på FB og et par-tre på åpen profil på Insta, men ingen uønskete direkte henvendelser av seksuell karakter. Er nok for gammel/ gift/ ikke på datingsider.

Samme her. Måtte tenke meg litt om, men kommer ikke på noe. Altså jeg har blitt flørtet i overkant pågående og eksplisitt med i form av mail, men det var noen jeg tross alt kjente og ikke innen denne kategorien, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat