Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-16, 17:55   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror vi kanskje kan nøye oss med å grue oss til at Rubio blir president.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er enig, Polyanna. Jeg har også endt opp med en sånn oppsummering. Rubio er nok den sannsynlige vinneren.

Etter kandidatdebatten hvor Chris Christie moste ham (og jøje så artig det var!) så skal det nå litt til å komme tilbake.

Det blir veldig spennende å se hva som skjer i Nevada om et par uker. Dersom Clinton ikke gjør det bra der, så er det bare å håpe at Sanders ikke blie for uspiselig i forhold til Trump.

Det er de sinte velgeres valg i hvert fall. Amerikanerne ønsker en revolusjon og de får nå jammen noe annerledes uansett om det blir Sanders eller Trump.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.

Sist redigert av Esme : 11-02-16 kl 18:18.
Esme er ikke aktiv