Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 13:34   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har en teori om at hvilken telefon man foretrekker (iphone vs. android, for eksempel) handler mer om hvordan vi er skrudd sammen enn hvilken telefon vi tilfeldigvis har vent oss først til.

Jeg tror hodet mitt er strukturert slik iphone-skapere har tenkt seg et hode, mens Samsung-brukere rett og slett er helt annerledes i hodet sitt.

Og så tenker jeg at det var jo sånn før også - jeg syns Nokia dum-foner var superlette å ha med å gjøre, uansett modell, mens Ericsson var et helvede på jord og fikk meg til å bli helt rasende flere ganger om dagen.

Kanskje det er en sammenheng?

Prøver en poll.

Litt enig, men tror det avhenger av hva man hadde først, altså hva man ble vant med. Jeg hadde Nokia 5110, så 3310 (eller noe sånt), så var jeg innom Sony Ericsson klapptelefon som jeg likte veldig godt, og så fikk jeg iPhone 3, og siden har jeg bare hatt iPhone. Jeg kan ikke tenke meg noe annet, men det er nok fordi jeg er mest vant til det og synes det funker til mitt bruk.

Jeg synes fortsatt denne Sony Ericsson var knall altså. z200i het den.



Min siste dumfon var nok en Sony Ericsson, tror kanskje jeg hadde denne etter at z200i knuste. Selvsagt i råsa.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 17-02-16 kl 13:39.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat