Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 13:39   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Jeg tror ikke det stemmer. Jeg blir lynforbannet på alle idingsene mine daglig, fordi jeg oppriktig mener de er laget mer for å beskytte dumme mennesker for seg selv enn å gjøre telefonen best mulig.

Likevel orker jeg ikke å gå over til android, fordi jeg ikke gidder å lære meg et nytt system - og fordi alt annet er idings og jeg uansett må være support for alle i huset. Også er de preeeetty-preeeetty, da. Det skal de ha. : shallow Hal:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat