Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-16, 13:52   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Jeg har hatt mange forskjellige, fra Nokia 5110 og flere i samme gate, Sony Ericsson, QTek, HTC, LG, men har nå Lumia 920. Har vært med Windows Mobile/Phone/Mobile fra tidlig, tidlig i løpet, og kommer aldri til å velge noe annet om jeg ikke blir tvunget. Nå sikler jeg på Lumia 950, må bare vente til nåværende konker før jeg får ny (jobbtelefon).

Grunnen er dette:

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg tror det er et tålmodighetsspørsmål. Jeg er svært utålmodig og blir irri av alle valgene og knappene på Androidtelefoner. iPhone skjønner meg. Jeg vil ha minst mulig prekkel, at ting samarbeider uten at jeg må styre med å få dem til å gjøre det og at det går fort og komme seg dit man vil. Jeg har prøvd noen Androidophoner, men aldri eid, og de er ikke like sømløse og lettvinte som Affone.

Også er de suverene på design :flashy:


Før hadde jeg Nåkkia. Og de skulle være minst mulig (tror jeg hadde den 8210 eller hva den het). Når Nåkkia falt av lasset og ikke kom med bildetelefon før alle andre hadde fixa biffen, hadde jeg en SonyEricsson.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat