Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-18, 09:57   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.433
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting i Paris for familie, leilighetshotell, Airbnb, anbefalinger?

Takk for tips!
Leilighetiparis hadde ikke ledig, men jeg fant noe på Airbnb som så ok ut. Høres lurt ut med guiding i Versailles ja, det må vi tenke på. Rundt Sacre Coeur har jeg vært en gang, det var koselig å rusle rundt der og på Montmartre, så det gjør vi nok.

Louvre tror jeg ikke vi orker, ungene er ikke spesielt interessert i kunst, og jeg er ikke spesielt interessert i køståing (selv om jeg innser at det blir en del av det uansett). Vi går vel i alle fall over til Notre Dame, tenker jeg, så ser vi hvor mye folk det er og om det frister å gå inn. Det kapellet i andre enden av øya er jo også veldig fint, det med alle glassmaleriene. Også kan vi gå over til den andre øya, og stille oss i kø foran den berømte iskiosken, hvis vi føler for det. Jeg har egentlig mest sansen for å rusle rundt i gatene, spise her og der, se på livet og droppe inn i rare butikker på impuls, og søke tilflukt i en park eller på et torg. Siden vi også er der midt i fellesferien tenker jeg at vi først og fremst har nok med bare å være i Paris, så får vi være kresne på hvilke attraksjoner vi besøker, så vi er sikker på at det vi står i kø for faktisk er verdt det, for hele familien. Så får vi ta andre severdigheter på en annen tur, litt mer utenom verste turistsesongen og varmen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 04-07-18 kl 10:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat