Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 15:40   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du fagorganisert?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

I forrige jobben var jeg en av 4 jenter med over 100 mannfolk og fikk uansett personlig lønnsøkning og hadde ingen å sammenligne meg med. Det minste jeg gikk opp ila. de 16 årene var 2,5% lønnsøkning så var fornøyd.

Lønn er bare en liten del av hva fagforeningene holder på med.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

I denne jobben er vi kun 4 ansatte og vi har vi tidligere hatt en sjef som uansett trumfet igjennom det han ville, og ga seg selv helt spesielle lønninger, enda vi alle skulle ha lik prosentsats, noe han hadde bestemt. Fant det ut da han gikk av med pensjon tidligere i år og han har økt lønnen sin helt selv uten å la det gå igjennom verken styret eller lønnsutvalget...

Noe som for meg høres ut som noe tett opp til et underslag, og noe en fagforening kunne fått vite om på et tidligere tidspunkt, og tatt tak i.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat