Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-18, 08:03   #62
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaske nytt tøy før bruk ...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er ikke nødvendig. Sengetøy og håndklær vasker jeg, de virker jo ikke ellers. Jeg fargespekteret tøy før vask, så evt. avfarging har ikke noe å si.

Det hender jo i blant at noe tøy er ekkelt før vask; jeans med mye farge syns jeg ofte klør, også blir jeg jo blå av dem så de vaskes.

Jeans LUKTER også ofte av kloring hvis de er behandlet for å bli lysere, synes jeg. Da må jeg vaske.

Ser at det er mange som ikke gidder å vaske, og da føler jeg meg litt mindre alene om å bare dra på nytt tøy med én gang Jeg merker imidlertid at tøy med syntetiske materiale rett og slett "puster" dårligere før vask fordi det er innsatt med et eller annet - så jeg har fortsatt en jobb å gjøre der.

Takk for alle svar

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat