Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-18, 15:42   #196
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Jeg tror ikke problemet er at voksne, velutdannede kvinner går ut av arbeidslivet - jeg tror problemet er at de går inn i Tidsklemme 2 noen år etter at Tidsklemme 1 er tilbakelagt.

Så har du selvsagt rett i at det er mer praktisk hvis eldre flytter i tide til mer lettvinte boliger - vi trenger en mer aktiv boligpolitikk som legger til rette for at folk kan bo lettvint hvis de ønsker det. Det er dessverre slik at det i dagens politiske landskap er mye mer vilje til å snakke om forebygging og tidlig intervensjoner enn det er vilje til å satse på det - fordi forebygging og tilrettelegging også vil koste penger. Det er også avhengig av at den enkelte tar ansvar - slik at man selv tenker på hvordan og hvor man bor FØR det er for sent. mange gjør det, mange gjør det ikke.

Og den siste setningen din er jeg helt enig i.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat