Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 17:53   #8
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til syden i jula...

Jeg ville i allfall ikke reist til Marokko akkurat på den tiden. vi var i Marokko i begynnelsen av november, og det var greit nok, men kaldt i vannet. Bassenget til hotellet var heller ikke oppvarmet, så det var ikke moro. Når man reiser med unger så er det helt essensielt å ha oppvarmet basseng. De elsker jo å bade.

Jeg synes også at kanariøyene er kjedelig. Men de har mange fine hoteller med oppvarmede bassenger, så det kan jo være koselig nok. Selskapet har jo også noe å si.

Når man har så små barn så kan man uansett ikke regne med å kunne få maks ut av en paramide-tur, og jeg har hørt mange som skryter veldig av Egypt. Jeg tror nok det kan bli en spennende tur, og det er alltid en fordel å ha vært et sted før når man skal tilbake og utforske enda mer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat