Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-17, 21:04   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boktråden med én post pr. bruker 2017

Mål for 2017: Minst 2/3 av bøkene skal være nye for meg.

1: The Big Book of Science Fiction
, totalt 105 noveller fra alle verdenshjørner, samlet av Ann og Jeff Vandermeer. Anbefales for å å få et innblikk i spennvidden i SF. Ble ferdig i januar 2017, men det meste ble lest i november/desember 2016.

2: The Society av Dean Murray (2014). Den første i en serie på minst fem bøker. Den fulgte med i en pakke på ti gratisbøker fra Amazon (Fractured Worlds). Boka var så lett i stilen at jeg verken gidder prøve de andre forfatterne i pakka, eller betale for å følge serien. Jeg har nok bøker å velge i.

3: Snø skal falle over snø som har falt av Levi Henriksen (2002). Lettbent og god å lese, språket er variert nok for meg. Ikke en bok jeg kommer til å lese om igjen, så denne går til loppis.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat