Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-18, 21:41   #17
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utvide kjellervindu

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har alltid antatt at det spiller en rolle i det øyeblikket det brenner og forsikringen skal utbetales. Det er også mulig man stiller seg lagelig til for hugg i en eventuell klagesak etter salg, selv om du har helt rett i at man kan kalle det p-rom enten det er lovlig eller ikke.

Også spiller det selvsagt en rolle i det øyeblikket det brenner og noen sitter fast i rommet og ikke klarer å unnslippe flammene. Brannforskrifter skal man ta på alvor; de er der av en grunn. (Jeg mente ikke å antyde at du ikke gjør det, Elise. Det var en generell betraktning.)

Jeg tenkte mer på dersom man følger forskriftene, men ikke har søkt kommunen om godkjenning. I vårt hus er det et soverom i kjelleren med rømningsvindu, men jeg tror ikke det er godkjent hos kommunen. Det er ingen som sover der, da, men vi burde kanskje få det godkjent før noen skal gjøre det.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat