Sv: Filmer sett i 2016
Januar:
1. The Hunger Games: Mockingjay Part 2: Synes denne var bedrer enn den forrige (del 1).
2. Sinister 2: en skrekkfilm jeg ikke ble så alt for imponert over.
3. The Gift: en litt rart film, med litt irriterende slutt. Men bra likevel.
4. Macbeth: Hmm, den gjør seg bedre som teater tror jeg. Litt vel tung å se på film.
5. White Collar: Fornøyelig serie! 6 sesonger gikk superfort.
6. Suits: Litt i samme gata som White Collar, lett å se på og god underholdning.
7. Hidden: Tja, type skrekkfilm, helt grei. Liten tvist jeg likte.
8. En sjanse til: Drama fra Sverige/Danmark. Vond film, dramatisk. Passe bra.
9. No escape: Grei underholdningsfilm, aktuelt tema med terror mot turisme.
10. Everest: Sterk film, dramatisk og viser hvor liten vi blir i møtet med naturen.
11. The revenant: Kino i går. Ingen kosefilm, men bra og realistisk. Enig med Him på denne.
Februar:
12. Krigen: Dansk film, krigen i Afganistan. Ikke nødvendigvis nyskapende, men ærlig og brutal på sin måte.
__________________
Enten går det bra, eller så går det over.
Sist redigert av Nessie : 12-02-16 kl 17:09.
|