Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-06, 22:10   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mat til 1 1/2 åring

Alle mine tre er utrolig sære når det gjelder middag. Hun på 3,5 er verst. Svært ofte vil hun ikke ha middag i det hele tatt, eller hun velger seg ut én sort på tallerkenen som er ok å spise - litt av kjøttet om vi har kjøttkaker, tørr tortillalefse om vi har taco, innmaten i fiskepinnene om vi har det, osv.. Tvillingene er også vanskelige å få i skikkelig middag. Grønnsaker er et katastrofeområde for alle tre, størsten vil ikke ha og de små spytter ut med en gang. Men brød er de glad i, og på påleggsfronten er de ganske liberale, merkelig nok. Men grønt og pynt og sånt på skivene blir plukket behørig av først.

Jeg innbiller meg (ehm, håper that is..) at det vil snu en gang i fremtiden, og i mellomtiden vil de få servert akkurat det vi voksne spiser, dag ut og dag inn. Det blir vel folk av dem til tross for at de er foret opp på brødmat over en lengre periode, vil jeg tro.

Jeg har forøvrig som mål for kommende år å bli flinkere til å lage mat fra bunnen av, og jeg kan jo satse på at ungene er kvalitetsbevisste av natur og dermed vil begynne å spise når maten blir skikkelig velsmakende.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat