Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-09, 23:54   #17
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skofus vs Viking

Vi kjøpte skofus sko til mellomste i vår. De var rimelige og så fine og greie ut, og han likte dem i butikken. Jeg gjør det aldri mer. Gutten snublet og vrikket ankler. De ble slarkete fortere enn fy og ga han null støtte. Og de tok inn vann. Etter en skogtur som hadde vært heller fæl for han gikk jeg og kjøpte nye sko, denne gang viking goretex. Han i butikken kunne vise meg hvor mye bedre hælkappe disse hadde i forhold til skofusskoene han hadde hatt. Snublingen stoppet, ingen flere ankelvrikk. Og gutten trives mye bedre ute på tur igjen.

Moralen er: jeg sparer aldri mer penger på barnesko, jeg kjøper de jeg mener er best. Ikke at det ble billigere i lengden heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat