Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 22:57   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Spennende" sjokolade? Hvor kjøpe?

Jeg skal kjøpe en takk-for-hjelpen-julegave til en god hjelper, som jeg i utgangspunktet ville valgt en god cognac til - om jeg hadde visst om han var avholds eller ikke.

Han er litt typen til at han godt kan være avholds, så da blir det sjokolade istedet - siden jeg vet han alltid kjøper spennende sjokolade når han er ute og reiser og deler med resten av kontoret. Spennende og annerledes sjokolade.

Hvor får jeg tak i noe sånt, helst i gave-eske, med litt spennende smaker og sånt, i Oslo? Ikke Kong Haakon, liksom.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat