Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-24, 19:14   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.559
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Neglelakk på tekstil! Er det håp?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Kjapt google søk sier at kjemisk rens (renseri) enkelt fjerner neglelakk, så jeg ville funnet et renseri og satset på de fikset biffen!

Sikkert en god ide, kan hende resten av duken hadde hatt godt av en rens også. Tror jeg fikk den i gave for ca 30 år siden, og den har aldri vært renset. Det er en tradisjonell stor juleduk som min mormor (som døde i 2008) har brodert. Så betalingsvilligheten er naturlig nok høy. Jeg var bare usikker på om neglelakk er noe av det renseriene har metoder for å fjerne, så veldig godt å høre at det lar seg gjøre.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat