Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-12, 12:30   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff fra bloggen

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg opplever at det blir sett på som kynisk, bedrevitende og iskaldt.

Hvis du sikter til den store blogg-tråden her inne, har iallfall ikke jeg oppfattet det som om noen mente at man ikke skulle gi folk som trenger det f.eks økonomikurs, jobbsøkingskurs m.m. Jeg er også for å gi familier med svært overvektige barn (og voksne) kostholdsveiledning og oppfølging, ikke minst oppfølging.
Det de store uenighetene i den andre tråden gikk ut på, var vel hvor grensa for hjelp skulle gå (f.eks ved ei campinghytte) og hvorvidt det var greit å stille spørsmålstegn ved bloggerens motiver.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat