Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-16, 07:29   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musical i London - Hvilken skal jeg overtale familien til å bli med meg på?

Jeg så Mamma Mia med Snuppa for flere år siden. Vi syntes begge at det var stor stas, og helt klart en fordel at hun kjente alle låtene fra før. Nå er jo gutta dine større og skjønner engelsk, så de vil nok kunne følge handlingen i alle stykkene.

Enkelt for meg å si som har to barn som virkelig elsker musicals (og en mann som gjerne er med på alt jeg foreslår). Knerten stod på stolen og jublet da vi så Mary Poppins før jul, går den i London kanskje?

Det koster en god del, så hvis 3 av 4 ikke vil, så vet jeg ikke om det er noe jeg ville prioritert.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat