Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-21, 13:04   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.569
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkeliste telttur

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Biltema har et lite kokeapparat.
https://www.biltema.no/fritid/friluf...-kw-2000041896

Og Obs har små turgriller.
Hva slags liggeunderlag tenker du på? Det finnes mange liggeunderlag til telting som tar veldig lite plass sammenrullet.

Vi har stormkjøkken fra tangria med gass-kobling (dog fant vi ikke denne, satte igjen stormkjøkkenet, bare for å finne gass - koblinga i bunnen av mannens bag...)
Og det er en bitte liten reisegrilm fra obs vi har. Den er rett og slett absolutt for liten til å grille for oss 5.

Jeg er usikker på hva slags underlag jeg skal gå for, der er litt kostnad mot kvalitet - avveining. Pr nå har ungene fra biltema og jysk, ca på størrelse med en gammeldags liggeunderlag i skumgummi, mens jeg og mannen har et stort et, dobbelmadrass som blir 10 cm fra easy camp, det blir enormt når sammenrullet.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gå for. Ikke klassisk luftmadrass, men noe liggeunderlag av et slag. Anbefalinger?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat