Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 10:21   #60
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix-anbefaling: 13 gode grunner

Som pårørende etter selvmord, synes jeg det er veldig viktig å unngå at skyld legges på de som er igjen. I retrospekt ser jeg jo at mye av det min far gjorde i mnd. før han avsluttet livet sitt kan være tegn på hva han planla, men det er veldig lett å si i ettertid. Mye av det som ungdommen serien gjorde var jo egentlig ikke så veldig ille heller. Kjipt gjort, selvfølgelig, men dessverre er det en del av livet at vennskap avsluttes, noen trekker seg unna fordi de føler de må beskytte seg selv osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat