Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 23:54   #25
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elias og kongeskipet

Den har vi sett. KJempe artig film. Snuppa har vært på kino siden hun var rett over 2 år. Aldri vært redd eller urolig eller bråkete. men så er hun glad i film også og får hun litt chips eller kjeks så sitter hun musestille og glooor.
HVis han er en rolig 2 åring så ville jeg tatt han med. Den kan være litt skummel så sørg for at han er et barn som tåler det.


Hvorfor ser ikke alle foreldre ann ungene sine før de drar på kino forresten?
Blir så irritert på de som tar med små ettåringer på kino.(sikkert pga av storesøster/bror vil på kino og hele familien skal gå sammen)
ARG det værste jeg vet er å sitte på kino med barnet mitt med en hylende ettåring ved siden av meg. De har ingenting der å gjøre.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat