Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-14, 13:28   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Sitat:

Det er jo greit det og fint at du har funnet noe du liker, men det er jo et veldig spesielt servise. Og håper intenst at øyeeplegreia ikke er noe alle sitter og tenker på når de spiser hos meg.

Jeg ser jo at det er litt spesielt og rotete, og at svært få som liker å pynte vil like det serviset der. Og jeg vil selvsagt ikke skade meg med gaffelen om andre har ordentlige saker. Det er bare om jeg hadde hatt skapet mitt fult av voksne saker, som svigermor vil at jeg skal samle på.

Jeg bare ville påpeke at Harriet ikke kunne lære at når noe var gøy så ble man lei. Det er ingen universell sannhet i det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat