Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 11:53   #31
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi har 110 kvm.. 4 soverom, to veldig små men de har egne rom. Ett brukes til data/ungdomsrom og vårt store rom. :ego: 4 uteplasser fordelt rundt huset og ca. 1 mål stor hage. Terrasser på 24 kvm, 8 kvm og 50 kvm og en egen til trampolinen på ca. 20kvm. Ufattelig mye å beise. Stuen er stor, 42 kvm. Har bare ett lite bad, jeg foretrekker eget vaskerom og vil ikke slå de sammen. Savner ett 2. bad, men har strengt tatt ikke vært noe problem. Mye pga. at vi begynner ulike tider om morgenen og stor aldersforskjell på ungene. Bare to barn har bodd hjemme samtidig. Pr. i dag 12 og 20 åringen, hvor 20 åringen kan prestere å flytte ut når tid som helst.
Men skulle jeg kjøpt nytt i dag hadde jeg foretrukket 4 soverom,2 bad og kjellerstue. Jeg foretrekker kjellerstue foran loftstue. Så er vi også i en slik situasjon at jeg ikke har familie nær meg og trenger overnattingsplass.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat