Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-18, 17:23   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må du ha til julefrokosten?

Jeg må egentlig ikke ha noe spesielt, men jeg er vokst opp med blant annet pariserloff, nøtteskinke, bayonneskinke (kalde begge to), eggerøre og sild.

Vi spiser ikke sild (dvs jeg gjør, men jeg gidder ikke lage kun for meg selv), så det viktigste på vårt frokostbord er gode rundstykker, god juice og/ eller kakao, nøtteskinke, ølskinke, sennep, gode oster og marmelader, eggerøre og muligens litt røkelaks.

Ribbe har jeg aldri smakt, verken kald eller varm. Ikke sylte heller. Ingen av delene er nok veldig typisk for området hvor jeg bor.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat