Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-19, 08:49   #169
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.979
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi flyttet i sommer, og selv om jeg savner å bo veldig sentralt så synes jeg det er til stor hjelp å ha fått 2 bad og 2 stuer. Eldste har masse besøk, og det er deilig at de ikke lenger "sitter oppå oss". Og jeg liker at hun har besøk. (Selv om det tidvis blir i meste laget.)

Men dette med plass er en relativ sak. Vi har nå 120 kvadratmeter og synes at vi har masse plass, mens slekt og venner som ikke bor i Oslo uttrykker forundring over at det lar seg gjøre å bo 4 stykker på så liten plass. (Det samme syntes de da vi bodde på 80 pg 90 kvadratmeter.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat